Rotační pohyb kartáče je zabezpečen pomaloběžným hydromotorem , který je umístěn do jádra kartáče tudíž nepřesahuje obrys rámu.
Vzhledem k tomu, že konce kartáčů jsou volně uloženy, umožňuje tento typ zametače těsné najetí až k obrubníkům, zábradlím a zdem.
Letní kartáč je zároveň vybaven skrápěcí lištou.
Čelní silniční zametač na vozidle Multicar je v pracovní poloze veden pojezdovými koly. Kyvné uložení umožňuje příčné kopírování nerovností vozovky a tím kvalitní úklid.
Čelní silniční zametač se na vozidlo Multicar zavěšuje pomocí čelního upínacího zařízení nebo tříbodového závěsu.
Pomocí hydraulického obvodu můžeme silniční zametač na vozidle Multicar oboustranně přetáčet vlevo i vpravo v úhlu ±30°.
SZ 1400 | SZ 1600 | |
---|---|---|
Celková výška (mm) | 670 | 670 |
Celková šířka (mm) | 1690 | 1930 |
Celková délka (mm) | 960 | 970 |
Úhel natočení (°) | +/- 30 | +/- 30 |
Hmotnost (kg) | 180 | 200 |
Průměr kartáče (mm) | 470 | 470 |
Otáčky kartáče (1/min) | 0-300 | 0-300 |
Potřebný průtok hydraulického oleje (l/min) | 30-50 | 30-50 |
Odklízecí šířka (mm) | 1400 | 1600 |